Dagens rörelse

I förmiddags gick jag och mamma till gymmet. Jag värmde upp med fem minuters intensiv cykling sedan gick jag på alla ben- och magmaskiner jag kunde hitta. Några benmaskiner fick jag skippa då det gjorde ont i knät när jag testade. Innan jag gjorde varje set så värmde jag upp den specifika muskeln jag skulle träna genom att köra maskinen utan några vikter. Jag tror det funkade bra, Allahu alim. 

När jag kom hem så fanns det ingen återvändo; det var dags att göra de fem sista minuterna av plankan för denna vecka. Imorgon kommer inshallah nästa veckas utmaning och jag ser fram emot det – även om jag måste erkänna att det har varit rätt jobbigt att planka 😉

Leave a Reply

