Dagens rörelse

Idag blev det som sagt var ett pass på gymmet med fokus på rygg och skuldror. Jag utmanade också mig själv en aning, genom att testa en maskin för chins som jag har tyckt varit lite småläskig. Alhamdulillah jag klarade av den utan att ramla ner och jag kände mig nöjd efteråt 😉 När jag kom hem så gjorde jag några minuters planka också. Jag behöver göra i genomsnitt sex minuter planka resten av veckan nu, om jag ska komma ikapp i veckans utmaning.

 

Dagens planka: 6 minuter

Totalt: 12 minuter

One thought on “Dagens rörelse

Leave a Reply

