Från trött till pigg

Salam och god morgon 🙂

Idag känner jag mig riktigt utvilad Alhamdulillah. Igår var jag SUPERTRÖTT när jag kom hem från jobbet. Detta trots att jag hade en mycket lugn dag på jobbet igår. Jag hade inga lektioner då de flesta elever deltog i en fotbollscup som skolan anordnade. På eftermiddagen var alla lektioner inställda och alla fick gå och titta på. Fröken var väääldigt inne i matcherna och hejade alltid på något lag, lite i smyg 😉 Anyway, att jag var trött beror nog på att jag börjar slappna av. Eller vad tror ni?

Igår kväll, trots trötthet, så åkte jag hem till pappa där grillning stod på schemat. Där var även fina farfar och efter ett tag kom även bror, svägerska och brorsdotter. Brorsdottern gav mig som vanligt mycket energi! Det var så sött när han kom in i rummet. Hon ställde sig framför mig och pekade på mig. Jag tyckte att hon sa “Titta, titta” – men när jag upprepade det jag sa så förstod jag att det inte var “titta” hon sa. Hon sa “Kicka, kicka” – vilket är hennes namn på mig. SÖTIS!

Idag står träning på schemat inshallah. Mamma frågade häromdagen om jag vill följa med till gymmet idag. Det lutar mot rygg- och axelträning idag. Efteråt ska jag  inshallah städa ur vårt förråd som vi har i lägenheten (vi bor på vindsvåningen) Det är verkligen KAOS där, så det ska bli skönt att rensa ur. Jag älskar att plocka och rensa, haha.

Ha en fin dag kompisar

 

Leave a Reply

