Dagens rörelse

Idag hade jag tänkt gå en lååång promenad med mammas hund Mollie. Det tyckte inte Mollie. Vi var ute i 40 minuter, men vi kom inte längre än två kilometer totalt, haha. Mollie stannade mycket, badade m.m. Oh well.

Nu på kvällen så kom jag på att jag behövde göra dagens planka. Det blev sex minuters plankande, men idag blev det bara sidoplankor. Jag skadade knät igår när jag städade förrådet, vilket gör att jag får ont när jag stöter i knät i något. För att inte riskera det så gjorde jag helt enkelt sidoplankor. De känns det också kan jag säga 😉

Dagens planka: 6 minuter

Totalt: 18 minuter

 

One thought on “Dagens rörelse

Leave a Reply

