Dagens rörelse (8/6-2013)

Idag var det meningen att jag och mamma skulle till gymmet, men hon fick förhinder så det blev inget av det. Egentligen var det nog inte styrketräning min kropp behövde idag, så det kanske var lika bra. Istället blev det en kompott av yogapass. Ett pass för allmän stretchning, en för att förhindra onda knän, en för att få starkare handleder (jag har sjuukt svaga handleder) och ett för att sätta fart på matsmältningen. Det känns riktigt skönt i kroppen nu, Alhamdulillah. Så klart så fick jag göra dagens plankande också – sex minuter mest sidplankane, men idag vågade jag mig på lite vanliga plankor också.

Dagens planka: 6 minuter

Totalt: 24 minuter

 

EDIT: Det blev en 8,79 km lång promenad med vovve nu på kvällen 🙂

Leave a Reply

