God kväll på er

Den här helgen har verkligen sprungit iväg, men vad gör det när jag inshallah jobbar två (högst tre) dagar till veckan. Imorgon ska vi dessutom på resa med jobbet och då känns det verkligen inte som att man jobbar 😉

Idag har jag varit på kalas för min kusin som fyllde 25 år häromdagen. Jag blev upphämtad av far, bror, svägerska och lilla I. Det var ett mysigt kalas och vi bjöds på mycket gott! Min farbrors fru brukar göra världens godaste tårta, som min kusin hade gjort den här gången. Alhamdulillah.
Min kusin är en riktig te-drickare så jag och svägerskan kom fram till att vi skulle ge henne tekoppar från Rörstrand. Min svägerska är florist så hon gjorde ett blomarrangemang i den ena tekoppen. I den andra tekoppen placerade vi en tepåse som passande nog var blå 😉

Nu har jag landat i min soffa och har ätit lite kvällsmat. Planen för resten av kvällen är att dammsuga och göra klart plankan inshallah. Jag börjar känna mig trött redan nu, men kanske blir det bättre bara jag kommer igång lite igen.

 

Leave a Reply

