Dagens rörelse 17/6-2013

Förutom en promenad i naturreservat i Dalsland (jag återkommer till detta inshallah) så har jag tagit en promenad med mammas vovve. Idag slutade det på 6,1 km. När jag kom hem hade jag tänkt testa mannens promenadband, men jag hade tänkt springa på det istället för att promenera. Det gick inget vidare alls. Jag behövde stanna för att knyta skorna och då nollställdes alla siffror och jag fick börja om från början igen ?! Det finns kanske någon inställning för det, men jag hittade den inte. Jag gav upp rätt fort och tog tag i veckans plankutmaning. Den här veckan ska 50 minuter samlas och idag samlade jag 6 minuter. Inshallah hinner jag planka mer fr.o.m onsdag då jag får det efterlängtade sommarlovet 🙂

 

Dagens planka: 6 minuter

Totalt: 6 minuter

Leave a Reply

