Gårdagens rörelse (19/6-2013)

Igår var jag och mamma till gymmet en sväng och jag körde enbart kondition. 25 minuter på löpbandet blev det. Plankorna gjorde jag senare på kvällen, då jag hade fullt upp att prata med svägerskan och leka med brorsdottern efter att jag hade gymmat färdigt. Förresten så blev det ju en promenad på ca 2,5 km dit också. Gårdagens plankande slutade på sex minuter och jag ligger efter, som vanligt 😛 Dessutom plankar jag inte idag eftersom jag fastar. Oh well, inshallah klarar jag det ändå.. om jag hittar tid till att planka imorgon när vi är bortresta.

 

Gårdagens planka: 6 minuter

Totalt: 12 minuter

Leave a Reply

