Gårdagens rörelse (24/6)

Igår blev det en träningspass på gymmet med fokus på på överkropp. Egentligen hade jag “bara” tänkt köra mage och rygg, men det finns så lite maskiner för det – så det blev lite skuldror och så också. Egentligen så borde jag väl använda mig av lite fria vikter och min egen kropp också, men det får vänta tills jag har större fokus på styrketräningen. Nu är det konditionen som är det jag satsar mest på 🙂

Idag blir det inshallah målning av pappas hus som blir min rörelse för dagen 😉

Leave a Reply

