Salam aleikum

Här sitter jag och försöker samla energi till två mycket jobbiga saker. Laga mat och duscha. Skämt åsido, jag börjar känna mig sjuk så varje liten ansträngning känns lite jobbigare än vanligt just nu. InshAllah är jag snart pigg igen. Snälla, gör dua för att jag inte blir sjuk. Inte än iaf 😉 *harförmycketattgöraimorgon*

Imorgon har jag planerat in tre utvecklingssamtal + att det är fullspäckad dag  i övrigt. Så jag försöker ladda om och  jaga bort förkylningen med hjälp av dadlar, clementiner och bikarbonatskur inshAllah. Tydligen så ska bikarbonat vara bra mot det mesta. Jag har använt det när jag är förkyld, när jag har tvättat håret, städat m.m.

Så här går bikarbonatskuren till:

  • Dag 1: 2 kryddmått i 2 deciliter vatten max 6 gånger med två timmars mellanrum
  • Dag 2: 2 kryddmått i 2 deciliter vatten max 4 gånger med två timmars mellanrum
  • Dag 3: 2 kryddmått i 2 deciliter vatten max 2 gånger med två timmars mellanrum
  • Dag 4 och tills problemen är borta: 2 teskedar i 2 deciliter vatten 1 gång per dag

 Jag vet inte om det hjälper alls, Gud vet bäst, men det är värt att prova ändå 🙂

3 thoughts on “

Leave a Reply

