Salam aleikum

Igår funderade jag på huuur jag skulle orka med den här dagen. Särskilt eftersom jag hade lite svårt för att somna igår. Men Alhamdulillah dagen var inte så illa som jag hade trott. Visst, jag är jättetrött nu – men det beror nog på att jag har en förkylning i kroppen. Men dagen gick och jag har inte haft allt för mycket panik 😉

Nu ser jag fram emot helg. Imorgon (efter jobbet) ska jag inshAllah åka hem till min pappa och äta våfflor tillsammans med honom med min svägerska och brorsdotter ♥  På lördag ska jag inshAllah träffa en vän som jag inte har träffat på lääänge. Hon har t.o.m en tre månader gammal dotter som jag ännu inte har träffat – så det är veeerkligen  på tiden att vi träffas.

Förutom det så måste jag försöka få undan lite jobb, men jag tror inte att jag behöver göra jättemycket den här helgen iaf inshAllah. Jag tror jag behöver vila lite också.

Hur har ni det raringar?

2 thoughts on “

    • Det beror mycket på vad man gör om dagarna tror jag. Jag jobbar som lärare och ibland blir det bara värre för mig att vara hemma 😉 Så det handlar inte så mycket om viljestyrka 🙂

Leave a Reply

