Salam aleikum

Alhamdulillah, helgens “måsten” är gjorda och nu ska jag ägna mig åt lite roligare saker inshAllah. Måstena idag bestod i att städa vårt hem och sedan har jag ögnat igenom några prov som elever har kompletterat. Jag brukar nästan alltid diskutera med eleverna om deras skriftliga prov i efterhand eftersom proven inte alltid gör elevernas riktiga kunskaper rättvisa.

Annars har jag mött några “gamla” vänner i helgen. Det var riktigt roligt att diskutera minnen som barndomen. Vi bestämde att vi inshAllah ska träffas snart igen och prata ännu mer 😉 Nu är det 19 dagar kvar till jullov. Då finns det inshAllah mycket tid att ses på  ♥

Veckan som kommer tror jag kommer att bli ännu intensivare än förra veckan. Fler möten och mycket som behöver ordnas inför betygsättning. Så därför ska jag nu försöka ladda så gott jag kan nu inshAllah. Hur man nu gör det.. 🙂

Hur har er helg varit?

One thought on “

Leave a Reply

