♥♥♥♥♥

Salam aleikum

Jag har så fina nyheter! 😀 I natt blev jag faster igen, till en liten kille den här gången. Alhamdulillah! Vid tretiden i natt föddes han och av bilden som jag har fått att döma så är han väldigt lik sin storasyster när hon var nyfödd ♥ Jag är så tacksam, alhamdulillah.

Jag fick äran att passa  “storasystern” när de skulle åka iväg. Min pappa har varit beredd att rycka in när det skulle behövas. Igår frågade han mig om jag kunde tänka mig att ha “jour” efter klockan åtta på kvällen, så han kunde slappna av lite och inte behöva vara på helspänn hela tiden. Vid niotiden igår ringde min bror och frågade om jag kunde komma dit för att ta hand om I. Det gjorde jag förstås. Gissa om hon blev förvånad när hon såg att det var faster som sov i pappas och mammas sovrum 😉 Förvånad men glad alhamdulillah. Hon var helt med på mamma och pappa var och hämtade hennes lillebror 🙂 Vi lärde oss också att lillebror nog sover mest och att han inte äter kakor än, haha.

Nu är min pappa med henne och senare ska jag tillbaka inshAllah. Jag behövde hem och vila upp mig lite eftersom jag inte har sovit jättebra i natt 😉 Jag var spänd och förväntansfull och dessutom är det ju alltid lite svårt att sova borta, tycker jag.
“Lillebror” och mamman kommer nog inte hem förrän på tisdag, inshAllah. Jag ser så fram emot att träffa dem ♥

 

 

One thought on “♥♥♥♥♥

Leave a Reply

