927344_1428003034151794_1009926465_a

 

 

Salam aleikum

Jag hoppas ni är vid god hälsa in shaa Allah. Jag mår bra, jag är bara lite trött alhamdulillah. Jag vet inte riktigt varför jag är trött – det känns ändå som att jag får sova tillräckligt. Kanske har jag inte riktigt återhämtat mig från den stressiga period som var innan. Allah vet bäst.

Igår fick jag besök av makens moster och tre kusiner. Det var supermysigt att de kom hit och de hade bland annat med sig den jättefina buketten som ni ser på bilden ovan. Fast sällskapet är förstås viktigast!
Under kvällen fortsatte jag att plocka lite och snart ska väl det mesta vara på plats in shaa Allah.Nu är jag bara på jakt efter nya gardiner. Jag hittade ett par jättefina på Jotex, men de var tyvärr inte i lager och de får inte in nya förrän i augusti. Så nu är jag på jakt efter andra gardiner (för till augusti vill jag inte vänta…) men vad jag än hittar så känns det inte riktigt som det duger. Jag tar tacksamt mot tips om det är någon som vet var det kan finnas gardiner som liknar gardinerna  på bilden nedan.

Nej, nu får det bli en randig smoothie in shaa Allah 😉

 

 

Leave a Reply

