22:a Ramadan

Salam aleikum

Här sitter jag och försöker komma igång med maten. Det blir svårare och svårare för varje dag, haha. I början var det roligt att fixa i ordning ett fint bord och laga olika slags mat, men nu mot slutet av månaden börjar idéerna ta slut och det är väääldigt varmt i köket så det är inte lika roligt längre 😛 Men in shaa Allah ger det belöning.

Jag fick en kommentar från en person som tyckte att jag hade gjort fel som hade skrivit om Palestina i hennes kommentarsfält, när det hon skrev om i sin blogg var något helt annat. Och hon har rätt, jag borde inte ha gjort så. Jag ber om ursäkt till dig och alla andra som har tagit illa upp. Våra böner är vårt viktigaste och starkaste verktyg, men jag känner att jag vill göra något mer. Jag står inte ut med att se alla bilder och höra alla rapporteringar från Gaza, utan att göra något mer. I fortsättningen ska jag hålla mig till att göra dua (be) och dela texter på min egen blogg. Återigen, jag ber om ursäkt.

One thought on “22:a Ramadan

  1. Jag tog inte illa upp för att du skrev om din sak på min blogg även om mitt inlägg handlade om något helt annat, men jag tycker bara du kan kolla den länken som jag sände dig för där står det något helt annat om Palestina och att det är de som är ansvariga bakom kristna troendes död och förföljelse utan anledning. Man får söka fakta inte bara sina egna troende och sitt land utan se faktiskt från andra perspektiv också. Att döda barn och svaga är inte rätt, men att förfölja kristna och döda de utan anledning (eller för att de har en annan tro) är inte rätt heller.

Leave a Reply

